Ontwerp een trainingsroutine voor jezelf

0
230
Workout with kettlebell
Ontwerp een trainingsroute voor jezelf

‎Het is gemakkelijk om afgeleid te worden door de kolossale lichaamsbouw van mensen die de routines al jaren doen, en om te willen matchen met wat ze doen. Tenzij je echter meer tijd wilt besteden aan herstellen dan aan sporten, is het belangrijk om te negeren wat iemand anders doet en door te gaan met het ontwerpen van je eigen routine, een routine waar je je aan kunt houden en die je uitgesproken resultaten geeft. Het komt misschien niet overeen met wat de experts doen, maar ze hebben een voorsprong op je. Concentreer je op wat je moet doen en je zult in goede conditie zijn.‎

‎Het woord “bouwen” is heel toepasselijk. Als het gaat om het krijgen van de conditie die je wilt, is het niet iets dat van de ene op de andere dag gebeurt. Je moet fundamenten leggen om te verbeteren. Als je spieren slap of onbestaande zijn, kun je op geen enkele manier gewoon een beetje werk doen om ze in de vorm te krijgen die de professionals hebben. Je moet ze eerst in goede vorm krijgen voordat je hoger mikt. Zolang je hier aandacht aan besteedt, komt het goed.‎

‎Om het echt goed te doen, is het belangrijk om rekening te houden met het lange termijn karakter van een bodybuildingregime. Beginnen met lichte training om conditie te bereiken, dan gestaag toevoegen totdat je in de vorm bent die je al een tijdje begeert, het zal altijd een lang spel zijn. Maar het zal beter voor je zijn en je hoeft je geen zorgen te maken over het oplopen van langdurige blessures.‎